88. Gdzie zachodzi konwersja i czy na pewno w sklepie? – Marcin Zaremba

Data publikacji: Czas trwania:

Cześć! Dzisiaj goszczę Marcina Zarembę – eksperta od zarządzania produktami cyfrowymi. Jestem autorem książki „Mobile dla Menedżerów” oraz kursu zarządzania produktami technologicznymi Warsztat Produktowca.

W tym odcinku będziemy rozmawiać o konwersji w ecommerce i zastanawiać się, gdzie i w którym momencie ona tak naprawdę zachodzi. Dlaczego Pyszne.pl wygrało z Pizza Portal? Jaki błąd popełnili Ci drudzy? Jak budować świadomość marki i zaufanie klientów, aby wymiatać w swojej branży? Na te i wiele innych pytań odpowie Marcin w tym odcinku.

Zapraszam do posłuchania! 

W dzisiejszym odcinku dowiesz się między innymi:

  • Dlaczego Pizza Portal przegrał z Pyszne.pl?
  • Inwestować w lepszy produkt czy w marketing?
  • Co daje budowanie świadomości marki?
  • Gdzie leży punkt konwersji Twojego Klienta?
  • Kto jest twoją prawdziwą konkurencją?

 

O Marcinie Zarembie

Obecnie Product Director w uPacjenta.pl. Wcześniej – Head of Product w DobryMechanik, Chief Product Officerem w Synerise oraz iTaxi, Head of Product w PizzaPortal.pl Zarządzał także produktami mobilnymi w Grupie o2.

Jest autorem książki „Mobile dla Menedżerów” oraz kursu zarządzania produktami technologicznymi Warsztat Produktowca. Były członek zarządu i współwłaściciel Senfino, software house’u skupionego na dostarczaniu dobrych produktów mobilnych. Współzałożyciel elektronicznego magazynu dla inwestorów i przedsiębiorców technologicznych Proseed, współorganizator Auli Polskiej oraz współtwórca i wykładowca na App Academy.

 

Słuchaj nas na: