87. Dlaczego potrzebujesz PIM w ecommerce? Jak zarządzać produktami – Marcin Piwowarczyk – Ergonode
Cześć! Dzisiaj goszczę Marcina Piwowarczyka – eksperta rynku ecommerce w CEE, który aktualnie zarządza i rozwija swój system PIM w Ergonode. System PIM w największym skrócie ułatwia tworzenie, edycję i dystrybucję treści produktowych we wszystkich kanałach.
Z Marcinem będziemy rozmawiać o tym, dla których ecommerców taki system będzie zbawieniem? Do czego i jak można wykorzystać PIM? Jakie bezpieczeństwo zagwarantuje Ci podczas zarządzania produktami na różnych kanałach? Na te i wiele innych pytań odpowie Marcin w tym odcinku. Zapraszam do posłuchania!
W dzisiejszym odcinku dowiesz się między innymi:
- Czym i dla kogo jest PIM (Product Information Management)?
- Do czego i jak można wykorzystać PIM?
- Bezpieczeństwo jakie daje PIM
- Rodzaje systemów PIM – konkurencja
- Dla jak dużej organizacji jest PIM?
- Koszt wprowadzenia systemu
- AI/ML w opisach produktów i systemów PIM
O Marcinie Piwowarczyku
CEO, founder Ergonode PIM. Wieloletni praktyk i ekspert rynku ecommerce w CEE. Aktualnie zarządza i rozwija Ergonode – nowy na rynku system PIM. W przeszłości współtworzył jedną z najbardziej rozpoznawalnych agencji ecommerce w regionie CEE – Strix. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży digital, w tym czasie współpracował z takimi markami jak: IKEA, Castorama, Decathlon, Tous, Nestlé, Mennica Polska, BNP Paribas, Nazwa.pl.
Prelegent na licznych konferencjach branżowych, współautor pierwszego w Polsce podręcznika dla e-commerce menedżerów, gdzie odpowiadał za zawartość merytoryczną działu związanego z zarządzaniem marką w e-commerce. Wykładowca studiów podyplomowych e-commerce w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.