105. Automatyzacja marketingu B2B, a platforma B2B – Łukasz Kosuniak – businessmarketer.pl
Cześć! Dzisiaj moim gościem jest Łukasz Kosuniak, ekspert w dziedzinie marketingu B2B, z ponad 20-letnim doświadczeniem. Łukasz wspiera firmy w tworzeniu i wdrażaniu skutecznych strategii generowania leadów. W tym odcinku rozmawiamy o automatyzacji marketingu w ecommerce, a także o tym, jak integrować różne systemy B2B, takie jak PrestaShop, CRM, ERP, by zwiększyć efektywność działań marketingowych.
W dzisiejszym odcinku dowiesz się między innymi:
- Jakie są trzy kluczowe elementy automatyzacji marketingu: wyzwalacz, warunek i działanie?
- Jakie narzędzia i systemy są najbardziej efektywne w ecommerce?
- Jak zminimalizować ryzyka automatyzacji i błędy w procesie?
- Dlaczego automatyzacja zwiększa przychody, zamiast tylko obniżać koszty?
- Jak skutecznie integrować narzędzia marketingowe i operacyjne?
O Łukaszu Kosuniaku
To ceniony konsultant i ekspert od marketingu B2B, autor trzech książek oraz licznych artykułów i szkoleń na temat strategii marketingowych. W swojej pracy wykorzystuje narzędzia takie jak Inbound Marketing, Social Selling, Automatyzacja Marketingu oraz Zarządzanie Sukcesem Klienta. Prowadzi kursy na programach MBA i Executive MBA oraz warsztaty dla firm i instytucji.
Zapraszam do posłuchania!