106. PrestaShop jako platforma B2B – jak wykorzystać bogactwo funkcji rozwiązania open source. Paweł Kryst, Artur Stempień, Wiktor Szot
105. Automatyzacja marketingu B2B, a platforma B2B – Łukasz Kosuniak – businessmarketer.pl
104. Platforma B2B – czy sprawdzi się w Twoim biznesie? – Łukasz Kosuniak – businessmarketer.pl
103. Strategia Komunikacji w Ecommerce – Michał Burda – Estru
Bestof. PrestaShop czy Magento? Co lepsze dla ecommerce? – Marcin Nowak #BestOfRnZ
Bestof. Skuteczność oferty – skupienie czy dywersyfikacja? – Greg Albrecht
Bestof. Skuteczność oferty – skupienie czy dywersyfikacja? – Greg Albrecht
Bestof. Skuteczny influencer marketing – jak to robi Mosquito – Jakub Roskosz
Bestof. Patologie w agencjach marketingowych – Artur Jabłoński – digitalk
Bestof. Jak budować markę w ecommerce? – Paweł Tkaczyk
102. Skuteczna strategia w ecommerce – jak ją zbudować?
101. Studia z ecommerce – czy mają sens?
100. Czy warto jeszcze prowadzić podcast? – Grzegorz Frątczak – Convertis
99. Błędy w ecommerce, czyli co się nie sprawdza – Oskar Lipiński – Daag
98. Skuteczny marketing w ecommerce – fundamenty, bez których nie ruszysz – Wojciech Bizub
97. Jak zwalczyć przepracowanie? – Marcin Kwieciński z Ogarnij Chaos
96. Przepracowanie w biznesie – jak sobie z nim poradzić? – Marcin Kwieciński
95. Co zrobić, gdy spada rentowność w ecommerce? – Przemysław Durczak, Paweł Szymoniak
94. Jak dobrze zarządzać projektami w marketingu i ecommerce – Mariusz Kapusta
93. Jak skalować e-commerce za granicą – Damian Kuczyński
92. Rozwój ecommerce – które funkcje powinien mieć Twój sklep internetowy? – Marcin Zaremba
91. Finanse w ecommece – co musisz wiedzieć, żeby nie zbankrutować? – Bartosz Majewski
90. Modele biznesowe w ecommerce i cashflow – Bartosz Majewski
89. Unfair Advantage – jak zyskać przewagę nad konkurencją? – Marcin Zaremba
88. Gdzie zachodzi konwersja i czy na pewno w sklepie? – Marcin Zaremba
87. Dlaczego potrzebujesz PIM w ecommerce? Jak zarządzać produktami – Marcin Piwowarczyk – Ergonode
86. Automatyzacje reklam – czy to działa? – Oskar Wojciechowski
85. Skąd brać wiedzę o ecommerce? – Marcin Majzner – Ecommerce.pl
83. Jak przenieść sprzedaż B2B w branży budowlanej do internetu? – Bartosz Plich – SIG
84. Analityka w sklepie internetowym – jak wykorzystać dane w ecommerce? – Mariusz Michalczuk- Conversion
82. Analytics 4 – Jak wdrożyć GA4 i ile to trwa – Maciej Lewiński
81. Cookies w GA4 – co musisz wiedzieć o Google Analytics 4? – Karol Dziedzic
80. Google Analytics 4 – co musisz wiedzieć o GA4? – Karol Dziedzic
79. Jak budować markę w ecommerce? – Paweł Tkaczyk
78. Co nowego w PrestaShop? – Mateusz Osiecki i Krystian Podemski – PrestaShop
77. Co musi ogarniać właściciel sklepu internetowego? – Jarek Kulewicz – Ansin.pl
76. Skuteczny marketing w Twojej firmie – Greg Albrecht
75. Przepis na sukces sklepu internetowego fashion – Jarek Kulewicz – ansin.pl
74. Dyrektywa Omnibus – nowe prawo dla ecommerce 2023 – Prawnik ecommerce Zuzanna Witek – Legitimate
73. Skuteczność oferty – skupienie czy dywersyfikacja? – Greg Albrecht
72. Shopware vs PrestaShop – co wybrać? Panel dyskusyjny
71. Wyszukiwanie głosowe w ecommerce – przyszłość voice commerce – Michał Blak – Edrone
70. PageSpeed – jak to zrobić i na co zwracać uwagę? – Paweł Kryst i Łukasz Górny – Convertis
69. Patologie w agencjach marketingowych – Artur Jabłoński – Konkretnie o marketingu i digitalk.pl
68. Wyjście na rynek zagraniczny z ecommerce – Kamil Soja – cukrowki.pl i romet.pl
67. Wdrożenie sklepu premium z punktu widzenia agencji – Marcin Rudzik – Brand Active
66. Marketing inhouse czy współpraca z agencją? – Rafał Zamojski – prezentmarzen.com
65. SEO – jak zbudować strategię i plan działania? – Wojciech Juszczak – Baltic Company
64. Podstawy bezpieczeństwa w ecommerce – Artur Pajkert – Cyber Folks
63. Jak bronić się przed cyberpatałachami? Czyli o zabezpieczeniu sklepu internetowego – Piotr Konieczny – Niebezpiecznik.pl
62. Włamania – Ataki hakerskie na PrestaShop – studium przypadku
61. Ecommerce dietetyka – inspirujące case study – Paweł Witkowski – Centrum Respo
60. Marketing trudnego produktu – jak budować potrzebę? – Michał Dachowski – Case study – Blackroll
59. Kiedy PrestaShop nie wystarcza? – Rafał Zamojski – Case study – prezentmarzen.com
58. Jak skutecznie zbudować ecommerce w offline’owej firmie? – Wojciech Juszczak – Baltic Company
57. Dlaczego 40% sklepów nie powinno wdrażać Marketing Automation? – Paweł Szymoniak i Mikołaj Czajkowski
56. Influencer Marketing – jakich błędów unikać? – Kacper Zdunek – ClickInStory
55. Dyrektywa Omnibus – czy jest się czego bać? – Prawnik ecommerce Zuzanna Witek – Legitimate
54. Marża i zysk w ecommerce – jak liczyć? – Kamil Soja – cukrowki.pl
53. Headless ecommerce – dlaczego nie warto go wdrażać? – Paweł Kryst – Convertis
52. Jak wybrać Software House? Na co zwracać uwagę i jak wybrać właściwą firmę do współpracy – Piotr Kałwa – Puccini
51. Jak wdrażać Marketing Automation? – Oskar Lipiński – Daag – Przewodnik po Marketing Automation
50. Konfrontacja – Korba, Wyborski, Gawłowski – Przewodnik po Marketing Automation
49. W ogniu pytań – Damian Gucza – YouLead – Przewodnik po Marketing Automation
48. IdoSell – Plusy i minusy platformy – Piotr Kałwa – Puccini
47. W ogniu pytań – Kamil Niedziewicz – edrone – Przewodnik po Marketing Automation
46. W ogniu pytań – Aleksander Skałka – SALESmanago – Przewodnik po Marketing Automation
45. Customer Experience – jak je dobrze robić? – Oskar Lipiński – Daag
44. W ogniu pytań – Rafał Gawłowski – Samito – Przewodnik po Marketing Automation
43. W ogniu pytań – Paweł Wyborski – QuarticOn – Przewodnik po Marketing Automation
42. Przyszłość PrestaShop i plany na 2022 rok – Krystian Podemski
39. Po co Ci ten cały Marketing Automation? – Michał Romanowski – Convertis – Przewodnik po Marketing Automation
38. Dylemat producenta – własny sklep, marketplace czy dropshipping? – Marek Dorsz
37. Wszystko o PrestaShop – dla kogo jest i ile kosztuje? – Krystian Podemski i Łukasz Janik
36. Co zrobić gdy, rynek daje Ci w twarz 3 razy? Case study Convertis
35. Analityka w ecommerce – dlaczego to nie takie proste jakby się mogło wydawać – Michał Wojas | wojas.pl
34. Jak zarządzać produktami w sklepie by ecommerce rósł – Joanna Kwiatkowska – kubotastore.pl
33. Plusy i minusy własnego działu IT – Łukasz Grajewski – Szopex Dutkiewicz
32. Lejek sprzedażowy – jak nie przepalać kasy na reklamę? – Paweł Paszkowski | frisco.pl
31. Droga dużej marki wchodzącej w ecommerce – Michał Wojas – wojas.pl
30. Reaktywacja marki Kubota – dlaczego im się udało? – Joanna Kwiatkowska
29. 17 lat rozwoju i 104 mln obrotu w cyfrowe.pl – Jarosław Banacki
28. Jak zostać liderem w branży na przykładzie obuwia sportowego? Łukasz Grajewski – Szopex
27. Skalowanie ecommerce z kilkunastu mln do 40 mln w ciągu roku – Jakub Roskosz | mosquito.pl
26. Strategia ecommerce – jak przestać dryfować i zacząć realizować cel? – Paweł Paszkowski | frisco.pl
25. Agencje w ecommerce – wybór i nadzór – Jan Sobieski | aniakruk.pl
24. Skuteczny influencer marketing – jak to robi Mosquito – Jakub Roskosz
23. Jak dzięki crowdfunding zdobyłem MILION na rozwój sklepu internetowego? – Adam Kubarski | Akardo.pl
21. Zmiana serwera w sklepie internetowym – co może pójść nie tak? Case studies – Paweł Wołoszyn | elwix.pl, fts.pl oraz zespół convertis.pl
20. Jak rozwijać sklep internetowy? – Jan Sobieski z aniakruk.pl
18. Jak zdobyłam dla swojego sklepu 11000 subskrybentów na YouTube? – Beata Sobczyk | mamagama.pl
RnZ 17: PrestaShop nie jest dla wszystkich – Marcin Maciocha | babolat-tenis.pl
Rozmowy na Zapleczu – nowy początek!
EK 16: Blaski i cienie rozwijania sklepu na Magento na przykładzie rgbautomatyka.pl | Wojciech Zarzeka
Wyszukiwarka w sklepie internetowym – najlepsze praktyki UX
EK 13: Jak sprzedawać na eBay i Alibaba – czyli e-commerce i współpraca z Marketplace’ami – Wojciech Zarzeka | rgbautomatyka.pl
Filtrowanie produktów bez tajemnic w e-commerce
EK 12: Co jest lepsze – PrestaShop czy Magento? – Marcin Nowak – zwierzakowo.pl | Unity Group
EK 11: Rebranding marki – gdy prawnicy konkurencji zmuszają Cię do zmiany nazwy – Gosia Dziembaj – foonka.store
Rejestracja w sklepie internetowym – niestandardowe spojrzenie na proces
EK 10: Jak stworzyć i wypromować polską markę w Internecie? – Adam Kubarski – akardo.pl
UX sklepu internetowego – czyli zestawienie sklepów PrestaShop z ciekawymi rozwiązaniami user experience
Płatności one click – czy jesteśmy na to gotowi? Możliwości i ograniczenia
EK 09: Pracownik sklepu internetowego – kogo warto zatrudnić? Agata Chmielewska
EK 08: Nowatorski marketing w e-commerce – Marcin Majzner
Uwaga: bezpieczeństwo danych w sklepie internetowym może być zagrożone!
Design sklepów internetowych – trendy na 2020 rok
Jak otworzyć sklep internetowy za 5000 zł?
EK 07: Jak sprzedawać w sklepie internetowym wykorzystując siłę marki osobistej? Marcin Osman – OSMPower.pl
Case studies: moduł dla SOTE SHOP – Obsługa reklamacji i zwrotów
Jak wygrać wojnę cenową, prowadząc sklep internetowy? – Michał Dyrda – natuli.pl
PrestaShop w liczbach – dlaczego znajduje się w czołówce platform e-commerce w Europie?
Przykłady pięknych sklepów na PrestaShop
Produkty niedostępne, nieaktywne i błąd 404 w sklepie internetowym – trzy moduły dla SOTE SHOP, które mogą rozwiązać Twoje problemy
Platforma typu SaaS i Prestashop – kiedy warto zainwestować w zmianę?
Dlaczego moduły dla SOTE SHOP czasem warto modyfikować
Przykłady dużych sklepów internetowych na PrestaShop
Czy twoja agencja e-commerce jest tylko podwykonawcą, czy również Twoim doradcą?
Czy warto tworzyć sklep internetowy na gotowym szablonie PrestaShop?
EK 05: Influencer marketing w sklepie internetowym z odzieżą – przepis na sukces według ‘LeCollet’ Mai Bohosiewicz – Tomasz Kwaśniewski
EK 04: Bankructwo w branży e-commerce – jakich błędów unikać – case studies paradopary.pl – Marcin Zagubień
EK 03: Sklep internetowy i stacjonarny – jak zbudować synergię? – Michał Tyrakowski
Google PageSpeed Insights dla Sote Shop i PrestaShop – dlaczego warto poprawiać wyniki i jak się do tego zabrać?
Podcast Ekomersowa Kawa – wstęp do nowego sezonu
Jak wykorzystać Instagram w sklepie SOTE i dlaczego warto korzystać z user generated content prowadząc biznes e-commerce?
Allegro Smart. To rewolucja czy ściema?