BlueMedia – recenzja operatora płatności dla e-commerce

O operatorze:

BlueMedia to spółka z Sopotu istniejąca już od 1999 roku. Decyzją Komisji Nadzoru Finansowego z dnia 1 października 2013 r. uzyskała zezwolenie na świadczenie usług płatniczych w charakterze krajowej instytucji płatniczej.

Wyróżniki:

  • firma innowacyjna – w 2011 roku wprowadzili na rynek systemu do realizacji natychmiastowych przelewów międzybankowych BlueCash (dziś obsługuje 5 mln transakcji rocznie), w 2019 roku uruchomili systemu do automatycznego poboru opłat na bramkach autostradowych – Autopay (w pierwszym roku skorzystało ponad 350 tys. kierowców)

Plusy:

+ duża ilość niestandardowych opcji płatności, takich jak: płatność subskrypcyjna, opcja blokady środków na koncie jako depozytu, płatność odroczona, płatność ratalna

+ możliwość współpracy bez zarejestrowanej działalności gospodarczej – uwaga: zależne od tego na jakiej platformie oparty jest sklep

+ stosunkowo atrakcyjna stawka prowizji – wynegocjowaliśmy dla Was niższą prowizję – 1,2% (standardowo wynosi ona 1,7%) – niższą prowizję możecie uzyskać rejestrując się przez FORMULARZ REJESTRACJI BLUEMEDIA (oferta tylko dla nowych klientów)

Minusy:

– mniejsza rozpoznawalność w porównaniu do liderów rynku: Przelewy24 czy PayU

 

Miejsce na podium w naszym rankingu:

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Komentarze są publikowane po zatwierdzeniu przez moderatora.