BlueMedia – operator płatności e-commerce – recenzja
24.03.2022
Wynegocjowaliśmy niższą prowizję dla nowych klientów BlueMedia– 1,1% –> taką prowizję możecie uzyskać rejestrując się przez poniższy formularz:
BlueMedia – co to?
BlueMedia to jeden z operatorów płatności e-commerce obecnych w Polsce.
BlueMedia to spółka z Sopotu istniejąca już od 1999 roku. Założycielami byli Andrzej Antoń i Konrad Kucharski. Co ciekawe, pierwszym produktem stworzonym przez firmę była płyta CD “Instrukcja do internetu”. (źródło: bluemedia.pl)
Decyzją Komisji Nadzoru Finansowego z dnia 1 października 2013 r. firma BlueMedia uzyskała zezwolenie na świadczenie usług płatniczych w charakterze krajowej instytucji płatniczej.
BlueMedia na swojej stronie chwali się 33 tysiącami sklepów internetowych korzystającymich z ich rozwiązania płatniczego.
Wyróżniki:
- innowacyjność– w 2011 roku wprowadzili na rynek systemu do realizacji natychmiastowych przelewów międzybankowych BlueCash, w 2019 roku uruchomili systemu do automatycznego poboru opłat na bramkach autostradowych – Autopay
BlueMedia prowizja:
- Wynegocjowaliśmy niższą prowizję dla nowych klientów BlueMedia– 1,1% –> taką prowizję możecie uzyskać rejestrując się przez poniższy formularz:Chcę skorzystać
- standardowa prowizja wynosi 1,19% dla działalności zarejestrowanych i 1,70% dla działalności nierejestrowanych
Płatność BlueMedia
Plusy:
+ możliwa płatność subskrypcyjna
+ możliwa opcja blokady środków na koncie jako depozytu
+ dostępna płatność odroczona
+ dostępna płatność ratalna
+ obsługa wielu portfeli elektronicznych: Apple Pay, Google Pay, Kliknij i zapłać z Visa
+ możliwość współpracy bez zarejestrowanej działalności gospodarczej – uwaga: zależne od tego na jakiej platformie oparty jest sklep
+ brak opłaty za zwrot
+ brak opłaty za wypłatę środków
+ możliwość generowania linku do płatności
Minusy:
– brak obsługi płatności kartą PaysafeCard
– brak obsługi płatności kodem QR
Miejsce na podium w naszym rankingu:
-
-
- I miejsce w kategorii „Dostępne opcje płatności niestandardowych”
- zwycięzca w kategorii “Dostępność systemu płatności online dla osób bez zarejestrowanej działalności gospodarczej”
-
Z ich oferty korzystają m.in.:
- Semilac
Chcesz dołączyć do nich? Wynegocjowaliśmy niższą prowizję dla nowych klientów BlueMedia– 1,1% –> taką prowizję możecie uzyskać rejestrując się przez poniższy formularz:
BlueMedia – kontakt
Jeśli chcesz założyć konto w BlueMedia przejdź do tego formularza.
Znajdziesz tam także telefon kontaktowy do BlueMedia.
Artykuł zawiera zestawienie ofert na 24.03.2022. Staramy się aktualizować treść artykułu na bieżąco wraz ze zmianą ofert, ale z uwagi na dość częste zmiany nie możemy zagwarantować pełnej aktualności; artykuł ma charakter wyłącznie informacyjny – polecamy przed ostatecznym podjęciem decyzji upewnić się, co do treści oferty operatora usług płatności. W przypadku skorzystania z linków prowadzących do stron operatorów płatności, w większości przypadków korzystają Państwo z linku afiliacyjnego, a cena jest specjalnie dedykowaną dla naszych odbiorców. Dostawcą usługi jest zawsze bezpośrednio operator, a artykuł stanowi wyłącznie odesłanie do operatora. Kontaktując się z operatorem lub rejestrując konto w bramce płatności za pośrednictwem tych linków, pomagasz nam zarabiać na rankingu. To z kolei pozwala nam finansować dalsze prace nad tym i kolejnymi rankingami. Dziękujemy!
Więcej informacji na temat płatności internetowych: